Napfény Poszt - Stílus, művészet, társasági élet - Budapest napos oldala

Napfény Poszt

Ötödik nap: Leveled jött!

2013. április 06. - napfényposzt

Írta: Keresztesi Barbara - Merj Alkotni! 365+ rovat - 2013. április 5.
kezdokep csipeszlevelek
Amikor gyerek voltam, Mars csokit ettem, megláttam Juditot, felmutattam a csoki papírt: MARS, és mondtam, hej, Keribab! Van egy üzenetem számodra! Ennek állítottam emléket a csipeszlevelekkel.

hozzavalok csipeszek
A csipeszüzenetek hozzávalói: 
Néhány facsipesz, 
papírlap, 
olló, 
vékonyhegyű, fekete rostiron, 
vonalzó, 
hobbiragasztó. 
uzeneted erkezett
1. A rostironnal ráírtam a csipeszek fülére, hogy „üzeneted érkezett”. 
montazs csipesz 01
2. Kicsi borítékokat rajzoltam a papírra, amiket utána ollóval kivágtam. A borítékok magassága megegyezett a csipeszek oldalának magasságával. 
3. Egy borítékot hosszában kettévágtam, majd az egyik darabot egy csipesz egyik szárára, a másikat a másik szárára ragasztottam úgy, hogy a boríték élei a vágás mentén a csipesz összezárt állapotában jól illeszkedjenek egymáshoz. A műveletet megismételtem a többi csipesszel is. Hagytam mindent megszáradni. 
montazs csipesz 02
4. Az üzeneteket kis, trapéz alakú papírdarabokra írtam. Egy csipeszt szétnyitottam, ráhelyezetem egy papírlapra, és a szárai közötti teret rárajzoltam a papírlapra. A trapézt négyzetté egészítettem ki, hogy legyen a papírdarabnak füle, amivel később a csipesz belsejére rögzíthetem. Annyi lapocskát készítettem, ahány csipeszem volt. 
5. Behajtottam a füleket, és az üzeneteket ráírtam a lapocskákra. Amikor elkészültem, hosszában hajtottam egyet a trapézformán, hogy kis harmonikát kapjak. 
montazs csipesz 03
6. Az így keletkezett harmonikalapot füleinél fogva, beleragasztottam a csipeszbe. Hagytam megszáradni. Kérlek, vigyázz arra, hogy a csipesz száraira ne jusson ragasztó, mert összetapadnak. 

A csipeszben az üzenet bármi lehet, például: jó reggelt, nincs szappan, hagyj békén, imádlak, köszi.
csipeszek vancsipszed
csipeszek koszi2
Szia, 
Barbi

Még háromszázhatvan nap van hátra:
Kövesd végig a projektet hírlevélben, iratkozz fel a Napfény Posztra >>>itt!
Első nap: Rusztikus szalvétagyűrűk – színek az asztalon
Második nap: Barna a kékben, bevezetés a színelméletbe
Harmadik nap: Hüpp, hüpp, banántrükk
Negyedik nap: Doppler-effektus a fürdőszobapadlón

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr725204770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása