Napfény Poszt - Stílus, művészet, társasági élet - Budapest napos oldala

Napfény Poszt

Kétszázkilencvenegyedik nap: A piros lencse

2014. január 20. - napfényposzt

Írta és készítette: Keresztesi Judit
Merj Alkotni! 365+ rovat – 2014. január 18. 
piroslencse nyito01
         Egy könyvet tartottam a kezemben, azon próbálgattam a vörös lencsén átáramló fényt szívalakba rendezni. A szöveg nem volt témához illő és puhakötésű sem, amit pedig ez a projekt megkövetel. Ebben a lakásban vannak még könyvek, és én, mint egy imafalnál ringtam előttük, egy szerelmi történetet kerestem, egyetlen darabot, nem igaz, hogy nem találok valamit, gondoltam percekkel később kelletlenül. Ipso facto azt is kénytelen voltam nyugtázni ugyanitt, hogy ebben a könyvtárban a királydrámák a többiek viszonylatában még optimista munkáknak számítanak és - kérdeztem, de a válaszra nem tartottam azért igényt - komolyan, mi a nyavalya bajom van nekem? Végül a fényszívet egy Buzzati műbe vetítettem. Aki nem ismerné az Egy szerelem történetét, annak mondom, hogy a romantikát, mint célt vele nem értük el, de ebből a kínálatból így kerültünk legeslegközelebb a feladat megoldásához. 

piroslencse hozzavalok
A piros lencse hozzávalói: 
kartonkarika, 
filctoll, 
piros celofán, 
olló, 
hobbiragasztó. 
piroslencse01
piroslencse02
piroslencse03
A karikát a celofánra helyezem, körberajzolom, kis ráhagyással kivágom. A karika külső peremét bekenem ragasztóval, és a celofánt a karikára feszítem. A kartont feketére színezem és a celofánon egy vékony peremet is besötétítek. 
piroslencse nyito02
Szia
Judit

Fotó: Keresztesi Judit

Hetvenöt nap maradt a Merj Alkotni! projektből. A hírlevélre >>> itt iratkozhatsz fel

plakat kinyitott 140112

A Mézeskalácsváros nem jöhetett volna létre, ha nincs, Reketye-Trifán Zoltán és Tóth Tamás (Jónás Kézműves Sörház), Pántya Éva és Bácsi Eszter, Bényi Lászlóné dr. Szima Andrea a Szent András Patika tulajdonosa, Wild Judit ékszerkészítő (vadjutka.hu) és Leopold Erika (egigeropaszuly.blog.hu), Kővári Ákos és Urbanics Mária, Tóth Nitta, Tóth Richárd és Scsibrán Renáta, Fischer Tamás, Keresztesi Judit , Kovács Róbert a Lipóti Pékség vezető pékje (lipoti.hu), Agócs Tibor az AP Audio-visual tulajdonosa (apbt.hu), Izer Norbert, Oravecz Katalin, Bardocz-Bencsik Mariann, Kozma Tímea, Lahucsky Krisztina, Kelemen Tünde.

A Mézeskalácsváros Keresztesi Produkció - Minden jog fenntartva (2009-2014) - www.keresztesi.hu
>>> Az esemény Facebook oldala

Mi készült itt az elmúlt három napban?  

Kétszázkilencvenedik nap: A szíveket vetítő lampion
Kétszáznyolcvankilencedik nap: Szívszörnycsipesz
Kétszáznyolcvannyolcadik nap: Merre halad egy afrikai hal?

kalendarium 112 
 A Merj Alkotni! 365+

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr935771673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása