Napfény Poszt - Stílus, művészet, társasági élet - Budapest napos oldala

Napfény Poszt

Kétszáznyolcvanegyedik nap: Szívecskés asztaldísz

2014. január 13. - napfényposzt

Írta és készítette: Keresztesi Judit
Merj Alkotni! 365+ rovat – 2014. január 8.
szivecskes nyaloka nyito01
         Ma mindenki dolgozott, csak én nem, és a szobafogságban el akartam végezni valami más feladatot is az írásbelieken kívül, így porcelánkannákat fotóztam és homályos portrékat lőttem az előszobatükörben magamról, hogy lássam, hogyan festek smink nélkül. Miért? Reméltem, hogy ez a kérdés nem kerül elő. Fölhívtam Barbit, hogy megkérdezzem, miről szól ma a poszt és ő konkrétumokat nem tudott említeni, de mondta, hogy mindjárt itt van Valentin nap, szerinte ebben az irányban lenne érdemes erőfeszítéseket tenni. Így történt, hogy elővettem két kampónyalókát és szívecskévé fordítottam össze őket, ez kezdetnek talán megteszi.


szivecskes nyaloka hozzavalok
szivecskes nyaloka 01
szivecskes nyaloka 02
szivecskes nyaloka 03
szivecskes nyaloka nyito02
Szia
Judit

Fotó: Keresztesi Barbara és Tóth Richárd

Nyolcvannégy nap maradt a Merj Alkotni! projektből. A hírlevélre >>> itt iratkozhatsz fel

plakat
>>> Az esemény Facebook oldala

Mi készült itt az elmúlt három napban?  

Kétszáznyolcvanadik nap: A Bálna
Kétszázhetvenkilencedik nap: Teadélután
Kétszázhetvenhetedik nap: Hóemberek curlingeznek a Bálnában

kalendarium 112 
 A Merj Alkotni! 365+

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr65755590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása