Napfény Poszt - Stílus, művészet, társasági élet - Budapest napos oldala

Napfény Poszt

Kétszázhuszonharmadik nap: Okostelefon-kesztyű

2013. november 10. - napfényposzt

Készítette: Keresztesi Barbara
Írta: Keresztesi Judit
Merj ALkotni! 365+ rovat - 2013. november 10.
touchscreen kesztyu nyito02
         Jól úszom, nem félelmetesen jól, de tűrhetően elboldogulok a medencében és ez a minimum, ami elvárható, annyi vízben töltött óra után. Ez egy magányos sport, és megértheti mindenki, aki hosszan unatkozott már víz alatt, hogy leghelyesebb ilyenkor egy úszószemüvegbe szerelt MP3 lejátszót vásárolni a gyereknek, az mindenki közérzetén sokat javít. Később is valahogy képben maradtam az ilyen elektronikus vackokat illetően, és úgy alakult, hogy nincsenek papírok az asztalomon, nincs tollam, ceruzám sincs, sem jegyzetfüzetem, töltőtollaim (?), a nyomtatástól enyhén szédülök és belázasodom, ha nincs szabad wi-fi a környékemen.
         Tegnapelőtt beléptem annak a kávéháznak az ajtaján, amelyikén általában be szoktam lépni, s a hely tömve volt olyan magamforma emberekkel, mindenki áhítatosan az iPhone-tablet-laptop szentháromság közül babrált valamelyiken, és volt ott egy fiú, aki csak úgy, flegmán egy papírújságot olvasott. Hogy milyen furcsa ez – gondoltam – általában én nem számítok normálisnak, de itt történetesen átlagos vagyok a nekem fontos értelemben, és ő meg, nos, kilóg. Azt is gondoltam, hogy Mick Jagger például ’67-ben, ami azért nem most volt, írt egy dalt: Who wants yesterday’s papers /... / nobody in the world / és milyen remek zenei betét lenne ez most ide – tűnődtem – de ekkor bejött egy férfi, két laptop volt nála, s az egyiket az újságolvasós fiú elé tette le. Fogalmam sincs, mi lehetett az oka az átmeneti laptoptalanságnak, hogy otthon hagyta vagy javíttatta vagy micsoda, de a lényeg, hogy azonnal felnyitotta ez az ember a gépet, és ráment a 444 portálra, ahogy láttam, s ezzel el is hárult a fekete lyuk keletkezésének veszélye, ami általában ilyen meredek helyzetben lép fel, meg akkor, amikor az Úristen nullával oszt. 
         Ez a mai projekt lehetővé teszi, hogy hidegben, kesztyűvel a kezén matathasson bárki az okostelefonján, nagyon fontos innovációról van szó, kéretik értékelni. 

touchscreen kesztyu hozzavalok
Hozzávalók,
fémes cérna,
tű,
egy pár kötött kesztyű.
touchscreen kesztyu 01touchscreen kesztyu 02
A mutatóujjnál és hüvelykujjnál a kesztyűre fél-fél centiméter átmérőjű foltot hímzek.
touchscreen kesztyu nyito01
Szia
Barbi
Fotó: Fischer Tamás

Rolling Stones: Yesterday's papers (1967)

Száznegyvenkettő nap maradt a Merj Alkotni! projektből. A hírlevélre >>> itt iratkozhatsz fel

Mi készült itt az elmúlt három napban? 

Kétszázhuszonkettedik nap: South Parkos karácsonyfadíszek
Kétszázhuszonegyedik nap: Narancsos asztalközép
Kétszázhuszadik nap: Narancs szegfűszegekkel

>>> Következő nap

kalendarium 112 
 A Merj Alkotni! 365+ projektben született összes poszt, egy lapon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr185625597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Captain Caveman 2013.11.11. 16:11:13

A bőrkesztyűm minden további innováció nélkül tudja ezt a feature-t;)

A videó viszont remek!

RS 2013.11.11. 16:12:07

Ez biztos szuper lesz a könyök táskás lányoknak, akik hogy ne érhesse kritika őket a táskás kezükben folyamatosan nyomkodnak valamit. Bár szerintem csak szmájlikat ...

Holly Goly 2013.11.11. 16:37:37

Kb. 2 euróért már tavaly is lehetett kapni tőlünk nyugatra MINDENHOL smart phone tapogatásra kitalált kesztyűt, én vettem, iPhone-on abszolút működik mindenféle buhera nélkül, szerintem idén már itt is tele lesznek vele a boltok.

lantosjr 2013.11.11. 19:41:16

mondjuk venni kell normális telefont, amihez nem kell ilyen szar és kesztyűben is lehet tökéletesen kezelni! LUMIA...

napfényposzt · http://napfenyposzt.blog.hu 2013.11.11. 22:54:45

@Rittyentett Hőzönbőzön: Szia, a Kálvin tér közelében a Kreatív Hobby üzletben vettem a cérnát.

Ppix 2013.11.14. 14:41:59

Több mint egy éve van ilyen kesztyű Decathlonba...
Meglévő kesztyű felokosítása is opció persze.
süti beállítások módosítása