Napfény Poszt - Stílus, művészet, társasági élet - Budapest napos oldala

Napfény Poszt

Kétszáztizennegyedik nap: Fehér gyertyák az asztalon

2013. november 01. - napfényposzt

Készítette: Keresztesi Barbara
Írta: Keresztesi Judit
Merj Alkotni! 365+ rovat - 2013. október 31.
gyertyas asztal nyito01
         Meg vagyok illetődve ilyen ünnepeken, mint amilyen a mai, mert nem tudom, hogy ez a nap jelent nekünk valamit vagy nem, vagy hogy lehet beszélni erről vagy másról nem is illik, vagy csak örülünk, mert nem kell menni dolgozni. Terveztem mindenesetre egy utolsó őszi asztaldíszt, sok gyertyával, az egy közös érdeklődési területünk az ünneppel, és míg a vendégeket vártuk vacsorára – melynek menüjén igazán nem tiszteletlenségből, csak borok és múmiavirslik szerepeltek – részletesen lefényképeztem ezt a színeiben szürkéskék, padlizsánszín, narancs, sárga, zöld, arany, fehér, üveg, rézszín asztalközepet. 

gyertyas asztal01
Hozzávalók:
3 nagy fehér hengergyertya,
3 arany hengergyertya,
3 magas fehér gyertya,
2 fehér mécses,
birsalma,
bordóra festett mini-lopótökök,
fehér és színes dísztökök,
fehérre festett szárított termések,
üveg kínáló,
falevelek,
rézszínű füsttel bevont termések.
gyertyas asztal02
gyertyas asztal05
gyertyas asztal04
gyertyas asztal03
A mini lopótökökhöz fekete és magenta színű festéket kevertem össze. Az óriás makkokat szárított trópusi termésből ragasztottam meg. A kapott formákat füsthöz használt speciális ragasztóval kentem be, 30 percig hagytam a ragasztót száradni, és egy száraz ecsettel rásimítottam a felületre a füstlapot.
gyertyas asztal06
gyertyas asztal nyito02
Szia
Barbi

Fotó: Keresztesi Judit

Százötvenkettő nap maradt a Merj Alkotni! projektből. A hírlevélre >>> itt iratkozhatsz fel

Mi készült itt az elmúlt három napban? 

Kétszáztizenkettedik nap: Karamellkrém üvegben
Kétszáztizenegyedik nap: Sütőtökös latte
Kétszáztizedik nap: Szakácskönyvtartó

>>> Következő nap

kalendarium 112 
 A Merj Alkotni! 365+ projektben született összes poszt, egy lapon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr285609584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása