Napfény Poszt - Stílus, művészet, társasági élet - Budapest napos oldala

Napfény Poszt

Tizenhatodik nap: Citromkopogtató

2013. április 18. - napfényposzt

Írta: Keresztesi Barbara- Merj Alkotni! 365+ rovat - 2013. április 17.
nyito citromkopogtato02
         Réges-régen, 2003-ban, amikor az éktalpú cipő még divatban volt, és ez tényleg annyira régen volt, hogy ma már megint divatban van, hirtelen vettem harminc szál műibolyát. A virágok egy dobozban futottak be karriert, s most sem kerültek volna elő, még a 365 napos erőpróba ellenére sem, amelyben pedig minden jó katonára szükség volna. Ezt most nem akarom jobban kibontani, a virágok nem csúnyák, de nem is nagyon szépek. 

mindy projekt
        Múlt héten néztem a Mindy Projekt című showt, ami egy friss szitkom a Foxon, és abban láttam Mindy Kalingon egy citromos ruhát, meg egy lila kardigánt. Erről jutott eszembe, hogy a citromok a hűtőben milyen jól mennének a műibolyákkal a dobozban. Ma össze is kombináltam őket egy kopogtatón. Ne tessék megijedni, nem először csinálom, legutóbb egy lakást festettem ki egy napraforgós teáskanna alapján.
montazs 01montazs 02
A kopogtatóhoz szükségem volt citromra, koszorúalapra, néhány szál műibolyára, kanárisárga madártollra, szaténszalagokra, organza anyagra, számos gombostűre. A koszorúalapot betekertem a szalagokkal, majd a kellékeket az alapon gombostűvel rögzítettem.
nyito citromkopogtato
A színei: Kanárisárga, mély lila, világoszöld.

Holnap látjuk egymást,
Szia
Barbi

Háromszáznegyvenkilenc nap maradt a Merj Alkotni! projektből. A hírlevélre >>> itt iratkozhatsz fel

Mi készült itt az elmúlt három napban? 
Tizenötödik nap: Rózsakitűző pólóanyagból
Tizennegyedik nap: Táska a táskában
Tizenharmadik nap: Ne ess pánikba! És mindig legyen nálad törülköző!

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr245232637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása