Napfény Poszt - Stílus, művészet, társasági élet - Budapest napos oldala

Napfény Poszt

Romantikus, de nem émelyítő ajándékötlet, ha bárki szükségét látná ilyesminek

2012. február 11. - napfényposzt

 Írta: Keresztesi Judit

„Holnap szent Bálint napja lesz,
Mindjárt reggel korán;
És ablakodnál, párodul,
Ott leszek, én leány.
Kelt a legény, felöltözött,
Ajtót nyitott neki:
Bement a lány, de mint leány
Többé nem jöve ki.”
William Shakespeare, Hamlet 
(Arany János fordítása)

DSC_8098Ez a poszt most az én szórakoztatásomra született Bálint napra. Nem keresek ezúttal kulturális felhatalmazást, egyszerűen csak beszélek az ünnepről önhatalmúlag, arra hivatkozva, hogy ha Shakespeare-nek megfelelt, biztosan nekem is megteszi. 

Minden úgy kezdődött, hogy egyszer télen, szükségem volt harminc fő mikulásra abban a rémes igazgatói állásomban, amit egy kereskedelmi rádióban töltöttem be. Tizenegy évvel később, abból az alakulatból az egyik mikulás elvett feleségül. Aki ennél pikánsabb részletekre számított, az tényleg nem ismer engem. 

A Valentin napot kettőnk közül én szeretem jobban, a férjem a találkozásunk dátumát kedveli, ő arra készül, én erre szoktam. Ezeknek a mini ünnepeknek van egy komfortfokozatuk, az ajándékozás környékükön nem kötelező, csak ajánlott vagy még talán az sem, érthető és jogos, ez minden, ami biztosan elmondható róla. Ez a szabadság inspirálja a résztvevőket gondolom, mert rendre izgalmasabb meglepetésekkel szolgálnak, mint a nagy nyomás alá helyezett napokon általában szoktak. Az egyik évfordulónkra például 720 hektár földet kaptam a Holdon.



lunar_embassy"Köszönjük, hogy megvásárolta az Univerzum (pillanatnyilag) legolcsóbb ingatlanát." (szerző ford.)

Ha jól tudom, a  '67-ben ratifikált Nemzetközi Űregyezményt nem írták meg rendesen, ezért valaki, akit Denise Hopenak hívnak, saját névre jegyeztethette be a Holdat San Francisco telekkönyvébe. Később a Földről látható oldalt felparcellázta, és  hektáronként négy centért (durván nyolc forintért) eladta olyasvalakiknek, akik egy erre alkalmas jövőbeni időpontban onnan akarják nézni a földtöltét.

lunar_map
Én is résztulajdonosa vagyok a Holdnak, csillagot nem lehetett akkoriban kapni, ezért ezt az égitestet hozta le nekem az uram. Kért hozzá térképet is, hogy amikor letesz az űrhajó minket a Hold felszínén ne kelljen kérdezősködnünk, mert azt utálom, hanem önállóan odataláljunk a birtokra.

 lunar_constitutionA Hold Alkotmánya
A Hold alkotmányát is elküldték miheztartás végett, amelyben az áll nyomtatott betűkkel: minden űrlény egyenlő, még én is. 

Amikor Barbi beengedett a merj alkotni rovatba vendégként, azzal a feltétellel tette, hogy nem csak dumálok a Valentin napi ajándékokról éjszakába nyúlóan, hanem be is mutatom valamelyik elkészítését. Részemről egy plüss párna megfélemlítésének leírását tudom közreadni részeltekbe menően, ha ez megfelel.

Elkészítési idő: 60 perc 
A férjem egy Rambo, de van két szívecskés párnája az Ikeából, amikhez ragaszkodik. Tavaly elraboltam az egyiket és szent Bálint napján tisztának nem nevezhető céljaim elérésére használtam fel az alábbiak szerint.

drawingeyesfacialexpressionscartooninga kép forrása: http://www.drawinghowtodraw.com/ 
Kerestem egy oldalt, ahol rajzfilmfigura szemeket és szájakat mutatnak,

szem02
elővettem egy fehér lapot, kinagyítottam a riadt szemet a monitoromon, ráraktam a monitorra a lapot és egy filctollal átrajzoltam.

parna_nagy 
Majd kivágtam a lapról a szemet, nem éppen precíz munkával, aztán celluxszal a párnára ragasztottam. Kértem a szomszéd fiútól egy aznapi újságot, és a párna kezébe tettem,  Lefotóztam a párnát, kinyomtattam a fényképet és egy kicsit kiszíneztem piros filccel, hogy lehessen látni, tényleg ő az. 
 
Kerestem az interneten egy a zsarolókról szóló filmekből ismert betűkészletet, és megírtam a szövegszerkesztőmben a következő szöveget: "Fogva tartjuk a szívecskés párnádat. Vidd el a feleségedet egy randevúra, egyetek hamburgert, és vegyél neki egy kávét is valahol, vagy a párnádat nem látod viszont..., és a DVDidet is, össze-vissza keverjük a tokokban. Ja, azzal már megvagyunk. Akkor csak a párna."
 
huto_magnes
A feliratot kinyomtattam, ahogyan jónak láttam szétvagdostam, és a szövegrészeket egy mágneslapra ragasztottam. A mágneses szövegfelhőket ugyancsak kivágtam. 
Nálunk a bejárati ajtón belépve a tekintet akaratlanul is a konyhában álló hűtőszekrény oldalára siklik, így elegendő volt csak ide feltapasztanom a szövegdarabokat és a rettegő szívecske fényképét. 
 
Tamás curling meccsről jött haza, le sem vette a kabátját, csak bekiabált a szobába, hogy azt hiszi,  indulnunk kellene, meghívna ebédelni és egy kávéházba is benézhetnénk most azonnal.

DSC_8103
Én, mielőtt kiléptem a szobából elhelyeztem a szívecskés párnát a kanapén, amire korábban már ráragasztottam egy új, elégedett arckifejezést, így talált rá a férjem amikor hazaértünk. Imádom, ahogyan nevet az idétlen vicceimen.

Az ajándék elkészítéséhez a következőkre lesz szükséged:
- digitális fényképezőgép,
- nyomtató, papír,
- piros és fekete filctoll,
- cellux,
- szívecske plüsspárna vagy bármilyen plüssfigura.
- Nekem volt kéznél A/4-es mágneslapom,
de ha nincs, celluxszal is rögzítheted az üzenetet a hűtőszekrény oldalára. 

 Jó szórakozást, és Boldog Valentin Napot mindenkinek!

Üdvözlettel
Judit
 
Ps.: Ha érdekel, hogy az idei Valentin napra mi a program, kérlek, hagyjatok kommentet vagy lájkoljatok. Köszönöm előre is.

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr954094682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása