Napfény Poszt - Stílus, művészet, társasági élet - Budapest napos oldala

Napfény Poszt

Huszadik nap: Rizsember fürdik

2013. április 21. - napfényposzt

Írta: Keresztesi Barbara - Merj Alkotni 365+ rovat - 2013. április 21.
chilifurdo nyito
Az eddigi vasárnapokon, hogy lazítsak egy kicsit, vagy a levegőbe ugrottam, vagy elefántot hajtottam egy törülközőből. Mára úgy számítottam, hogy a Pinterest útmutatása alapján készítek egy szív alakú főtt tojást. Megtettem mindent, a leírás alapján három alkalommal is megpróbáltam szívvé nyomorítani a tojásokat. Az utolsó szett már szívre hasonlított, de nem lett tökéletes.


szivtojas
Ez a 365 nap azonban eredményorientált, vagyis nem csak a részvétel a fontos, úgyhogy felhagytam ezzel a rém unalmas elfoglaltsággal és helyette az ebédből csináltam egy kis tréfát. A chilis babban fürdőző rizsemberek elkészítési módja a következő:
chilifurdo montazs
Hozzávalók:
Főtt, kipergetett rizs (nem gyors rizs),
2 db mélyebb, nem túl nagy, sötét színű tálka,
kész chilis bab.
Alaposan kezet mosok. Egy marék rizsből lapos korongot formázok, és feltapasztom a tálka belső falára. Ez lesz az emberke teste. Újabb adag rizst veszek a kezembe és golyót formálok belőle. A golyót a törzsre nyomom, majd amikor úgy érzem, hogy stabilan áll, egy kis, éles késsel kifaragom a figura nyakát és vállvonalát. Ha van otthon fekete olívabogyó, abból vágom ki a szájakat és a szemeket, de nekem nem volt itthon ilyen, úgyhogy én babhéjat és hagymát használtam. Tálalás előtt néhány perccel a figurákra merem a forró chilit.
chilifurdo02

Szia, holnap is!
Barbi

Fotó: Keresztesi Judit
Háromszáznegyvenöt nap maradt a Merj Alkotni! projektből. A hírlevélre >>> itt iratkozhatsz fel

Mi készült itt az elmúlt három napban? 

Tizenkilencedik nap: Ki vagyok én?
Tizennyolcadik nap: TGIF (csakhogy péntek van már stb.)
Tizenhetedik nap: Pillangó projekt

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr675238254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása