Napfény Poszt - Stílus, művészet, társasági élet - Budapest napos oldala

Napfény Poszt

Tizedik nap: Még szerencse, hogy Joey-nál vagyunk

2013. április 12. - napfényposzt

Írta: Kereszesi Barbara - Merj Alkotni! 365+ rovat - 2013. április 10.
kezdokep polc3
         Ma nekifogtam a kredencpolc fehérre antikolásának. Olyasmi lesz, mint amilyen a fenti skiccemen látható. A munka, csiszolás – festés – csiszolás – festés - csiszolás végtelenített ciklusa, ebből az első csiszolás körül tartok. Az is lehet, hogy ezen a héten nem lesz ebből show. A polcról csak sejtjük, milyen lesz, részeredményt sem tudok mutatni, ez egy elég vékonyka történet, ebben megegyezhetünk.
         Elővettem ezért egy régi Mérges Madarak (Angry Birds) projektet, amit a sógorom születésnapjára készítettünk. Szeretném elmondani, hogy a torta alkotóelemeit élelmiszerboltban vettük, de mindenből a legolcsóbbat választottuk, és amiben nem volt adalékanyag, azt is elrontottuk ételfestékkel. Az alkotás vérlázító, részleteiben és egészében mond ellent a kisfiam, ne játssz az étellel felszólításnak.

         A csúzlit egy zöldséghámozóból készítettük, vastag befőttes gumi alkalmazásával. A torta, vagy micsoda mellé angry birds-ös zsömlét és angry birds babybelt kínáltunk. A mérges madarakkal a születésnapos vette célba a zöld disznók lakosztályait, s ugyanezeket a mérges madarakat ugyanő lőtte szanaszét a szobában. Még jó, hogy nem Monicánál voltunk, mert a lepattanó mérges madarak, meg a zöld disznók színes, megátalkodott lenyomatokat hagytak a bútorkárpitokon. 
montazs 03
Az Angry Birds témájú társasági esemény hozzávalói: 
Ételfesték, 
fehér marcipán vagy fondant, 
egy tálca, 
egy 30x100 cm-es hullámkarton, 
alufólia, 
sok margarin, 
porcukor, 
mogyorókrém, 
zöldséghámozó, 
vastag befőttes gumi, 
egy nagy csomag nápolyi, 
gumicukor (vagy bármilyen további díszítőelem) a disznóvár dekorálásához. 
angrybirds szendvicskép forrása: http://lunchboxworldblog.blogspot.com/A szendvicshez: 
1 zsemle, 
2 nagy, vékonyra szelt szalámi karika, 
fekete olívabogyó, 
vékonyra szeletelt sárgaszínű sajt, 
retek, 
vaj. 
babybellkép forrása: www.kitchenartistry.comBabybel sajt, 
vékonyra szelt sárgaszínű sajt, 
fekete olívabogyó, 
retek, vagy keményre főtt tojás fehérje. 

montazs 02
A torta alapját egy alufóliába csomagolt hullámkarton képezi. A karton egyik végére ragasztottunk egy hungarocell darabot, és ebbe állítottuk a csúzlit. A kezeimet folyó vízben alaposan megmostam. Ezután egy nagy habzsákba töltöttem a zöld ételfestékkel megszínezett vajkrémet (porcukor és margarin keveréke), és rányomtam a felületre úgy, hogy a krém befedje a fóliát, valamint a csúzli hungarocell alapját. A nápolyiból készült építményt mogyorókrémmel ragasztottuk össze. Kifejezetten trehány munkát kell végeznünk, hogy a disznók vára bombatalálat esetén összeomoljon. A mérges madarakat fehér marcipánból készítettem. A marcipánt hatba vágtam, minden adaghoz ételfestéket adtam, így lett zöld, kék, piros, sárga, fekete és fehér anyagom. A madarak és a disznók meggyúrása körülbelül egy órát vett igénybe. A madarakat a csúzli mellé, egy tálra helyeztem, a malacokat pedig a nápolyi közé rendeztem el. Az építményt gumicukrokkal dekoráltam, ettől lett reneszánsz. 
reszlet torta
Szendvicsek
Az angry birds-ös szendvics elkészítése egyszerű. Kettévágtam egy zsemlét, megkentem vajjal. A szalámiból kivágtam egy nagyobb cikkelyt. Ebből alakítottam ki a madár taraját. A csőrét sajtból, a szemét retekből és fekete olajbogyóból készítettem. A szemöldök kialakításához is olajbogyót használtam. 

A Baby bell-en egy éles késsel alul körbevágtam a viaszt. Lefejtettem a sajtról, ebből lett a madár taraja, a szeme retekből, a szemgolyója és a szemöldöke fekete olajbogyóból készült. 

Szia, holnap! 
Barbi

Fotó: Keresztesi Barbara

Háromszázötvenöt nap maradt a Merj Alkotni! projektből. A hírlevélre >>> itt iratkozhatsz fel

Mi készült itt az elmúlt három napban? 
Kilencedik nap: Remélem, jobban táncol, mint hegeszt
Nyolcadik nap: Megtervezem a holnapi tervemet
Hetedik nap: Egy francia Budapesten

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr465218102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása